رئال وجمع آوری جایگاه معارفه بیل برای بازی امشب با اتلتیک
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رئال وجمع آوری جایگاه معارفه بیل برای بازی امشب با اتلتیک

درروز 23 آگوست جایگاهی در کنار جایگاه افتخاری ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای مراسم معارفه گرث بیل تعبیه شده بود که حالا سران باشگاه مادریدی مجبور شدند تا آن را جمع کنند

سران باشگاه رئال مادرید عصر روز گذشته مجبور شدند تا از کارگران باشگاه بخواهند تا جایگاه تعبیه شده برای معارفه گرث بیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را جمع کنند.

این جایگاه از روز 23 آگوست برپا شده بود و بیش از یک هفته انتظار برگزاری معارفه یکی از جنجالی ترین ستاره های بازار نقل و انتقالات تابستانی و قدمهای گرث بیل را می کشید ولی با به تعویق افتادن مراسم معارفه بیل و عدم اعلام رسمی این خبر تا به الان و با توجه به بازی امشب رئال مادرید مقابل اتلیتک بیلبائو دراین ورزشگاه، کهکشانی ها جاره ای جز جمع آوری این جایگاه تعبیه شده ندارند.

احتمال می رود که بعد از اتمام بازی امشب، این جایگاه مجددا تعبیه شود تا مراسم معارفه قریب الوقوع بیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که شنیده می شود روز 2شنبه انجام خواهد شد، در این جایگاه برگزار شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس توافق برسر این انتقال انجام شده و سران رئال از پرداخت 91 میلیون یورو برای خرید بیل صحبت می کنند و سران تاتنهام از انتقالی 101 میلیون یورویی می گویند. از همین حالااتاقی در هتل میراسیه را سوئیتس برای بیل رزرو شده و دربرنابئو همه چیز انتظار ورود این ستاره ولزی را می کشد. حتی کفش های آدیداس بیل برای مراسم معارفه هم از آلمان به مادرید رسیده است.

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:45 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 318
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 52510
بازدید کل : 457256
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1